Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo lezers!

Ik ben veilig aangekomen hoor!
Hier is het nu ondertussen half 12 snachts :P en nu nog maar even op internet om even wat te laten weten :)
Maar alles gaat goed hier hoor! De vlucht was wel lang en af en toe turbulentie dus werd wel een beetje misselijk maar er was een scherm met film en heb geprobeerd te slapen maar dat is niet egt meer gelukt.
De groep is egt heel gevarieerd maar heb al wel een paar maatjes gevonden :P er is ook een meisje alleen waar ik het wel mee kan vinden en er zijn nog een jongen en meisje ook alleen die ook wel gezellig zijn! en verder zijn er nog twee jonge stelletjes en twee jongere zusjes, verder zijn het allemaal ouderen :P maar wel gezellig
Ook een leuke reisleider hij kende Den Hout gewoon hahah en hij woont hier al negen jaar :P en heeft in Phuket gewoond dus daaar kan tie me nog wat over vertellen.Handig!

Maar we zijn opgehaald op het vliegveld en toen een meeting gehad want de kamers waren nog niet klaar, toen de kamers klaar waren hebben we opgefrisd en toen gingen we lunchen in de hoogste toren van Bangkok!
Dat was wel lekker, allerlei eten en lopend buffet dus zoveel als we konden, en leuk maar iedereen was wel heel moe van de reis nog dus een beetje dood... we hebben even op de uitkijktoren gestaan en toen weer terug naar het hotel om even te slapen :P
en savonds zijn we naar de rivier gegaan om daar in een leuk bootje te eten met zn alle, was wel leuk en mooi om te zien :)
Toen ging iedereen dus naar bed maar wij zijn met zn vieren nog naar Khao San road gegaan, dat is de backpack straat van bangkok waar dus veel toeristen zitten maar was wel heel leuk om al die mensen te zien en erg gezellig :)
Nou gaan we maar slapen want we hebben al een nacht overgeslagen en nou is het tog nog best laat... Morgen gaan we nog rond in Bangkok, tempels bekijken enzo en dan gaan we overmorgen weer verder.
Het lijkt hier wel een klein beetje op Ghana qua kraampjes op straat enzo... je ziet egt overal kraampjes met eten, vooral saconds maar dat is wel gezellig ;)
Nou ik ga slapen want het is half 12 en bij jullie pas half 6 dus jullie zitten vast te eten!
Ik wilde even snel iets laten horen maar het is tog een behoorlijk verhaal geworden haha
Ik weet niet of ik overal internet heb en of ik daar tijd voor heb dus weet niet wanneer mn volgende stukje komt maar vast wel snel ;)
Groetjes!!
xxx Linda

• 04 Maart 2012 - 16:50

Jolanda Van Groesen:

Hallo Linda

Fijn te horen dat je veilig aangekomen bent en een goede reis hebt gehad.
    Nog heel veel plezier daar, geniet van alles wat je gaat zien en doen.

groetjes xxx Jolanda

• 04 Maart 2012 - 19:41

Marieke Van Gils:

Goed om te horen linnepin!! Veel plezier!!! Xxx

• 05 Maart 2012 - 07:35

Julian:

Hee Linny,
    Het avontuur is begonnen. Het is inderdaad een mooi land en zeer vriendelijke mensen. Leuk dat het een gevarieerde groep is en dat je al wat maatjes hebt gevonden. Geniet van al dat moois wat Thailand te bieden heeft. Veel plezier.
    Groeten Julian

• 06 Maart 2012 - 11:14

Andrea:

heel veel reisplezier. Het lijkt me fantastisch om zo te reizen,
    groet,
    Andrea