Foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo!
Dit word ewen heel klein verhaaltje want we zitten nu lekker aan de cocktails in een mooi resort, jammer dat we morgen weer zo vroeg weg moeten.
We hebben alweer zoveel gezien en meegemaakt: tempels gezien, boottochten gemaakt, de drijvende markt gezien en de spoorlijn van Bangkok naar Birma, met het museum wat toch wel erg indrukwekkend was.
Verder ook een tijgertje gezien waar je mee op de foto kon maar was wel zielig want hij lag helemaal te hyperventileren dus die heeft waarschijnlijk wel iets gehad om kalm te blijven... wel zielig hoor!
We hebben ook een vette show gezien, weet niet of ik dat al had verteld maar was een hele grote show in een groot theater met olifanten, water op het podium en vliegende mensen,,, was wel mooi!
Morgen word alweer een lange dag met veel excursies en dan weer verder naar het noorden, waar we lekker sourvenirs kunnen gaan kopen omdat het daar goedkoper is :P
Nou het is hier wel erg warm dus ik ga de fotos erop zetten en verder aan mn cocktailtje :P
Groetjes!!!
Sawadeekaaa!! hahah dat is de groet hier alleen hebben we heb nog niet helemaal onder de knie want een woordje kan iets heel anders betekenen als je het in een andere toonsoort uitspreekt haha
En als wij hier mooi zeggen dan betekent dat voor hun schaamhaar dus dat moeten we ook nog even afleren :P
nou DOei!!!!
xxxxx

• 06 Maart 2012 - 15:19

Linda Van Groesen:

Oooh de foto's erop zetten lukt dus niet... de computer is hier te traag...dus de volgende keer komen de foto's pas.... nog even wachten dus, Sorry! xxx

• 06 Maart 2012 - 16:45

Petry:

sjongejonge, en ik maar naar de foto's zoeken:P.. zag ik je eigen reactie daarna staan, haha.

Mooi dat je het allemaal zo naar je zin hebt;) *jaloeeeers* en ik zal je nog ff een mailtje sturen.

kuskus

• 06 Maart 2012 - 20:29

Chantal:

Linda, geniet ervan. Veel plezier.

• 07 Maart 2012 - 13:44

Bep Verboven:

Zoveel al gezien in zo''n korte tijd.
    Geniet ervan Linda.en tot ziens

• 07 Maart 2012 - 22:24

Carolien:

Wat gaaf allemaal Lin,
    ben echt jarloers op jou!!

Geniet er lekker van...
    Ik wacht met smacht op alle mooie foto's!

Kusss

• 10 Maart 2012 - 14:37

Patje:

Heee Linda!!!

Wat ziet het er allemaal SUPER uit!!!

Lekker van genieten en heel veel plezier! PROOST!! hihi..

Dikke knuf van ons allemaal
    (Teun zegt Linna..Gaaf He..)