Laatste verslag! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Laatste verslag! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Laatste verslag!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Heehee!
Dit word het laatste verslagje wat ik nog ga plaatsen want over twee dagen moet ik alweer terug naar Nederland!

Ik ben ondertussen op het laatste eiland aangekomen. Maar daarvoor had ik er nog twee gehad, Ko Samui en Ko Pang nga. Deze eilanden waren wel leuk en op de tweede waren ook weer vuurshows op het strand en gezellige barretjes.
Maar verder heb ik niet zo veel gedaan, beetje op het strand gelegen en lekker relaxed.
Ik ben op Ko Samui wel nog naar andere stranden geweest en weesten kijken wat er verder te doen was. Een lekkere massage genomen, super goedkoop en heel lekker, ze kraken je helemaal :P
Later ook nog lekker een pedicure genomen voor 3 euro ofzo :p

Ik had trouwens een nachtboot genomen van Kho Phi Phi naar Ko Samui, dat was me een tripje. Ik moest eerst in een busje zitten lekker opgepropt met onze backpacks op het dak, en toen begon het super hard te regenen! De helft van mijn kleren waren dus lekker nat!
Maargoed daarna moest ik super lang wachten dus ben ik rond gaan lopen en kwam ik ineens ergens tussen een kermis terecht, dat was wel grappig om te zien.
Naar heel lang te wachten moest ik dus op een boot met allemaal bedden naast elkaar de nacht doorbrengen. Dat viel in principe wel mee maar als je daar aankomt denk je wel even,.. moet ik hier gaan slapen :P
Maargoed ik had het overleeft! Toen kwam ik alleen wel om 6uur sochtends aan en het hostel waar ik heen wilde was dus nog niet open... dan maar een andere genomen wel wat duurder maar was ook wel weer lekker om even wat luxers te hebben na zo'n nacht :p

Daarna ben ik naar Kho Tao gegaan, een klein eilandje wat bekend staat om het duiken. Daar was mijn neef ook die duikinstructeur is hier, die wilde ik opzoeken maar kon ik niet vinden en was toen naar een NL duikschool gegaan.
Daar heb ik mijn Advanced open water gehaald.Wat egt super mooi was want k had natiuurlijk nog nergens anders dan NL gedoken dus ik keek mn ogen uit!

De dag erna ben ik gaan snorkelen in Shark Bay waar wel tien haaien onder je door zwemmen, ook super cool!
En toen heb ik mn neef opgezocht op het andere strand van het eiland. Hier heb ik ook nog een aantal duiken gemaakt wat egt heel erg mooi was!
En nu moet ik vanacht weer met de nachtboot zodat ik morgen in Phuket aankom, misschien daar nog een duik maken en dan vlieg ik vrijdag avond naar Bangkok en dan gelijk door naar NL!

En dan ben ik zaterdag weer in NL.. wat is de tijd tog snel gegaan zeg!!

Nou ik zou zeggen tot in NL maar weer!
Groetjes!

  • 28 Maart 2012 - 10:32

    Mama:

    Leuk dat je je advanced open water hebt gehaald!!!!
    is wel heel anders duiken dan hier in nederland hè.
    En herkende Theo je nog wel, was al lang geleden dat je die gezien had?
    Leuk hoor om je neef weer eens te zien.
    Die nachtboot is wel heel apart hoor met al die bedjes naast elkaar.
    Nou nog even genieten van het warme weer, want hier wordt het weer kouder ,10 graden dus als je thuiskomt dikke trui aan brrrrrrrrrrr.
    xxxxxxx

  • 28 Maart 2012 - 11:31

    Julian:

    Hoi Linda, 4 weken zijn dus zo voorbij. Hier bij ons nog alles rustig, Petra loopt lekker te waggelen. Lees dat je weer een aantal ervaringen rijker bent. Zeer benieuwd naar de foto's.
    tot in NL!
    Groeten Julian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Lina naar Ghana en Thailand!

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 3252
Totaal aantal bezoekers 64444

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2017 - 31 Maart 2018

Australië!!

03 September 2016 - 17 Januari 2017

Kaapstad

03 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Rondreis Thailand

10 April 2011 - 17 April 2011

Studiereis Berlijn

07 Februari 2010 - 26 Juni 2010

Stage in Ghana voor 18 weken

Landen bezocht: