Het einde nadert.... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Het einde nadert.... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Het einde nadert....

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 December 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Het leek wel of ik van de aardbol verdwenen was misschien omdat ik al een tijdje niets meer had laten weten maar dat had andere redenen. Namelijk dat ik erg druk ben geweest.
Er is in de tussentijd alweer zo veel gebeurt en ik ben gewoon al bijna aan het einde van mijn reis, nog maar een maandje te gaan!
Inmiddels ben ik al klaar met mijn stage en heb deze goed afgerond. Ik heb hier heel veel geleerd en met de eindpresentatie waren ze allemaal erg geïnteresseerd en ze waren erg blij met de uitkomsten van ons onderzoek. Ik heb het gevoel dat ze hier zeker iets mee gaan doen dus ons doel is geslaagd! We moeten nog wel wat dingen doen om het eindverslag in Nederland in te kunnen leveren maar dat komt zeker goed!
Daarnaast zijn mijn ouders ook op bezoek geweest, dit was heel leuk! We hebben samen lekker de toeristjes uitgehangen. Samen op de rode bus door de stad, naar robbeneiland, Bo-Kaap, wijn proeven, duiken, kaap de goede hoop en natuurlijk de tafelberg op. Het was leuk om ze dit allemaal te laten zien en om zelf mee te mogen.
Ondertussen is ook de samenstelling wat veranderd, het groepje waar we in het begin mee waren is inmiddels grotendeels naar huis wat jammer is. Maar er zijn natuurlijk weer nieuwe huisgenoten bij gekomen waar we nu gezellig mee op stap gaan.
De laatste weken ga ik nog rondreizen op de Garden Route, langs de kust van Zuid-Afrika en de Wildcoast wat heel mooi schijnt te zijn.Verder natuurlijk nog de feestdagen vieren en als het goed is nog wat leuke tripjes ondernemen.
Kortom, druk, druk hier maar heb het nog steeds naar mijn zin. Aan de ene kant zou ik hier makkelijk nog wat langer kunnen blijven maar natuurlijk zie ik er wel naar uit om thuis iedereen weer te zien!! Alleen het koude weer zal wel tegen gaan vallen, hopen dat het niet al te koud is als ik terug kom.
Nou ik heb jullie weer zo'n beetje op de hoogte gehouden en ik zie jullie weer in 2017!

Groetjes
xx Linda!

  • 22 December 2016 - 14:21

    Jeannette Van Groesen:

    Hallo Linda.
    .
    Het was inderdaad al een tijdje geleden dat je wat hebt geschreven.
    Wat fijn dat je onderzoek goed is gegaan en dat wij hebben mogen zien waar jij dat onderzoek hebt uitgevoerd.
    Ik wens jou nog hele fijne kerstdagen een knallend uiteinde en een goed 2017!!!!!!!!
    En geniet van je rondreis in 2017

    Veel liefs mama

  • 25 December 2016 - 09:49

    Oom Wim En Tante Resy:

    Heey Linda,

    wat goed om te horen dat je het nog zo goed naar je zin hebt. Ja en als je het druk hebt, dan heb je hier allemaal geen tijd voor. Maar leuk om weer iets van je te horen. Geniet er nog met volle teugen van de komende weken en hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2017. We zien je dan wel weer ergens. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Linda

Lina naar Ghana en Thailand!

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 64498

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2017 - 31 Maart 2018

Australië!!

03 September 2016 - 17 Januari 2017

Kaapstad

03 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Rondreis Thailand

10 April 2011 - 17 April 2011

Studiereis Berlijn

07 Februari 2010 - 26 Juni 2010

Stage in Ghana voor 18 weken

Landen bezocht: