Blafono Bye Bye - Reisverslag uit Accra, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Blafono Bye Bye - Reisverslag uit Accra, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Blafono Bye Bye

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Juni 2010 | Ghana, Accra

Hallo,

Ik zal nog even een klein verhaaltje schrijven, want het is alweer onze laatste werkweek! Wat gaat de tijd toch snel!
Dinsdag hebben we op Maranatha ons afscheidsfeestje gehad. Na schooltijd gingen we met zijn alle eten en muziek erbij, dat was heel leuk. We gingen met de kinderen dansen en we hadden limonade en ballonnen voor ze, dat vonden ze natuurlijk helemaal leuk.
Daarna gingen de kinderen allemaal naar huis en wij bleven nog even zwemmen. En toen hadden we met de mensen van Maranatha, die daar werken, nog een feestje gemaakt. Gewoon midden op de dag, wat zwemmen, drinken en dansen, dat was wel gezellig.

Het is egt raar dat dit de laatste werkweek is en dat de meiden van het Banahuis en Bo zaterdag al vertrekken. Daarom hebben we Vrijdag ons laatste feestje, met zijn alle, in Rubstone: Blafono Bye Bye Party! Dat gaat vast wel leuk worden. En deze week veel uit eten natuurlijk.
Zaterdag ga ik iedereen mee uitzwaaien, en dan neem ik mijn ouders van het vliegveld weer mee terug. Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden hier.
En dan nog twee weekjes en dan kom ik weer terug naar Nederland! Dat is echt heel raar na vier maanden. We zijn al zo goed ingeburgerd hier, telkens als we weer nieuwe Ghanezen ontmoeten, moeten ze allemaal lachen om onze ghaneze uitspraken, dat is wel leuk.
Maar ik ga maar weer stoppen, ik heb de fotos er al bij gezet en nu staan ze bij het vorige verslag maar ik kan het niet meer veranderen dus als je de fotos wil zien moet je even bij het vorige verslag kijken ;)

Groetjes!!

  • 11 Juni 2010 - 18:01

    Jolanda Van Groesen:

    Hey Linda

    Hoe gaat het daar?
    Ik ben weer helemaal bij gelezen, ik ben ook even lekker op vakantie geweest.
    Geniet er nog lekker van samen met je papa en mama.
    Groetjes Jolanda

  • 11 Juni 2010 - 22:44

    Mama:

    Hey Linda
    Inderdaad de tijd is heel snel voorbij gegaan.
    kan je morgen gewoon lekker omhelzen!!!!!!
    Was heel raar om door de telefoon ik zie je morgen wel.
    Jij hebt het daar reuze naar je zin gehad.
    Nu zullen wij daar de sfeer eens komen proeven en de mensen daar ontmoeten waar jij zo'n lange tijd mee hebt opgetrokken.
    En natuurlijk brengen we iets lekkers mee!!!!
    Tot morgen en de groetjes van je broer en zus.

  • 13 Juni 2010 - 08:28

    Martijn En Patty:

    Hee lief nichtje

    Nog ff lekker genieten!!!
    Heel veel plezier met jullie pap en mam en tot over 2 weekjes.
    Dikke knuffel van ons!!
    XX

  • 15 Juni 2010 - 09:57

    Bo:

    Hoi meiden!
    Hoe is het daar?
    Alles nog zn gangetje?
    Alsjeblieft, geniet er nog even van als je in NL bent , wil je gelijk weer terug:'(

    Kleine Enock belde net nog haha!
    Ik mis jullie
    Maak er nog een super tijd van!!
    Groetjes aan Fenna!
    XXXXXX

  • 20 Juni 2010 - 21:11

    Mariekske! :

    Hey Linda Pinda! :D

    Nog een weekje en dan kom je hier weer terug naar ons kikkerlandje :D dat zal wel weer wennen voor je zijn al die luxe die je hier heb vergeleken met daar :D hihi..
    Je hebt echt een hoop mee gemaakt en volgens mij ben je daar al helemaal ingeburgerd ;)
    Ik hoop dat je me kaart nog hebt ontvangen want ik heb hem een paar weken geleden verstuurd :D

    Geniet nog van je vakantie met je pa en ma! en we zien je snel weer!

    Hele dikke Kus!
    Groetjes Mariekske.. :D

    p.s. Voor het sauwelen heb je vast ook genoeg inspiratie nu toch haha :D

  • 24 Juni 2010 - 12:25

    Leon:

    Hee Linda!

    Sow! Voor jou zit het er ook bijna op. Lang weggeweest zeg :P ik hoop dat je nog een leuke tijd hebt gehad zonder mij en de rest van de Ghanaboys (H) Zo te zien aan de foto's en verslagen is het in ieder geval nog erg leuk geweest. :)

    Even een vraagje gezien jij de enige bent die nog in Ghana is: Gisteren hebben we een gesprek gehad met Tinus van de Pas (onze stagebegeleider) en gehoord dat er klachten zijn geweest over kapotte stoelen bij Charlie's. Nu zijn we even 'onderzoek' aan het doen naar hoe en wat en willen we graag weten of Charlie's al nieuwe stoelen heeft gekocht? Zou jij misschien even willen checken wat er daar allemaal aan de hand is want Charlie's maakt een flinke schadeclaime bij het ROC.

    Ik wilde eigenlijk even bellen maar kwam er achter dat ik je Ghanese nummer niet meer heb. Zou je mij eventueel even kunnen mailen hierover: leon_heesterbeek@live.nl

    Maak er in ieder geval nog een leuke tijd van! We pakken met z'n allen nog n goeie pint als je terug bent ;)

    X,
    Leon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Lina naar Ghana en Thailand!

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 64527

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2017 - 31 Maart 2018

Australië!!

03 September 2016 - 17 Januari 2017

Kaapstad

03 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Rondreis Thailand

10 April 2011 - 17 April 2011

Studiereis Berlijn

07 Februari 2010 - 26 Juni 2010

Stage in Ghana voor 18 weken

Landen bezocht: