Nog twee weken! - Reisverslag uit Den Hout, Nederland van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Nog twee weken! - Reisverslag uit Den Hout, Nederland van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Nog twee weken!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 Januari 2010 | Nederland, Den Hout

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven en ik vertrek al over twee weken. Het komt nu dus wel dichtbij!

Ik heb al geshopt voor zomerkleren, moet nog één keer een inenting halen, de visumaanvraag is al onderweg en de ticket is geboekt!

Ik vertrek 07-02-2010 om 14.00uur vanaf schiphol en kom dan om 19.45uur in Accra, Ghana aan. Daar verblijf ik een nacht in een hotel en de volgende dag naar Ada waar ik verder verblijf.
Wat ik moet gaan doen, projecten e.d. weet ik nog steeds niet! Dit komt binnenkort.
Verder weet ik al wel in welk huisje en bij welke personen ik zit. We hebben al een dag afgesproken om allemaal bij elkaar te komen. Dus dan zullen we zien wie er allemaal mee gaan.

Nu ik dit zit te typen bedenk ik me ineens dat ik weer mijn malaria tablet vergeten ben! die moet ik elke maandag na het eten innemen. Dus nu nog even snel doen.
Ik heb ook net skype geinstalleerd voor het contact met thuis.
Verder krijg ik daar ook een telefoonnummer. Als ik die heb zal ik dat gelijk doorgeven.

Na mijn 18 weken stage zal ik twee weken vakantie houden in ghana. Wat ik dan ga doen weet ik nog niet, misschien komt er iemand langs en anders ga ik rondtrekken denk ik.

26-06-2010 om 21.10 kom ik weer terug richting huis en land dan om 05.45 weer in schiphol als alles goed gaat. dus dan kan iedereen me om 6uur in de ochtend van schiphol af komen halen! :P

De komende twee weken zal ik het wel even druk hebben maar ik probeer nog wat verhaaltjes erop te zetten om jullie op de hoogte te houden.
Dus jullie horen nog van me!

Groetjes,
Linda

  • 26 Januari 2010 - 06:04

    Jolanda:

    Hey Linda

    Heel veel succes met alle voorbereidingen die je in de komende 2 weken nog moet doen. Voor je het weet zit je al in het vliegtuig, die 2 weken zijn echt zo voorbij.

    Groetjes Jolanda

  • 26 Januari 2010 - 09:17

    Je Liefste Zusje!!:

    (Y)Toppie!!

    Nog 2 weken genieten van m`n liefste zus...
    en daarna rust!

    hahaha

  • 27 Januari 2010 - 09:24

    Carolien:

    jaa je moet wel die malaria pillen innemen jij..! beter maak je een alarm ofzo voor die pillen hahah! nou girl zal je zeker missen maar we kunnen skype hahah!!

    tot dinsdag

  • 27 Januari 2010 - 10:21

    Petry:

    alweer je pillen vergeten, dat kan niet hoor:O (toch niet.. :P)

    27-06-'10 om 05.45 uur staat in de agenda genoteerd;) (of ik je dan mede kan op komen halen is weer n andere vraag:P)

    Echt, over minder dan 2 weken zit jij gewoon in Ghana. Ben ergens toch wel n beetje jaloers hoor, moet wel n bijzondere ervaring zijn ("Je komt als een heel ander mens terug", haha)

    Nou goed, eerst nog feesten, vakantie plannen & lekker uit eten.. :)

    (K)

  • 01 Februari 2010 - 15:04

    Ome Dré En Tante Adr:

    Hallo Linda,

    wij wensen je de komende dagen sucses met de laatste voorbereidingen. Zaterdag een fijne vlucht en heel veel plezier in Ghana.

    Groetjes Ome Dré en Tante Adrianne

  • 02 Februari 2010 - 00:18

    Mama:

    he linda
    Morgen gaan we nog de laatste spullen kopen.
    Ik heb er wel zin in om morgen nog lekker even met jou te winkelen want dat zal dan wel weer een tijdje duren.
    Dan snel de koffers pakken ja het komt nu wel erg dichtbij maar het gaat vast een leuke geweldige tijd worden.
    Want je kwam heel enthousiast thuis van school nu je gezien hebt wie er met jou naar Ghana gingen.
    Morgen nog wel even de laatste spuiten halen!!!!
    xxxxmama

  • 10 Februari 2010 - 21:14

    Mama:

    Jammer dat skype niet werkte maar was wel weer heel blij om te horen dat het goed gaat.
    Wat een enge beeesten daar op je kamer!!!!!
    Dat is wel gillen denk ik.Wij kijken uit naar de foto"s.

    Groeten Mama

  • 23 Februari 2010 - 12:54

    Mama:

    even kijken of ik nu wel een reactie kan plaatsen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Lina naar Ghana en Thailand!

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 64549

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2017 - 31 Maart 2018

Australië!!

03 September 2016 - 17 Januari 2017

Kaapstad

03 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Rondreis Thailand

10 April 2011 - 17 April 2011

Studiereis Berlijn

07 Februari 2010 - 26 Juni 2010

Stage in Ghana voor 18 weken

Landen bezocht: