Eerste berichtje! - Reisverslag uit Den Hout, Nederland van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Eerste berichtje! - Reisverslag uit Den Hout, Nederland van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 December 2009 | Nederland, Den Hout

Hallo allemaal,

Hier is mijn eerste berichtje!

Zoals jullie misschien al gehoord hebben wil ik graag op buitenlandse stage en wel naar Ghana.
We hebben op school wat informatie avonden gehad en na die avonden wilde ik er al helemaal naartoe.

Er zat alleen één ding tegen en dat was mijn studie achterstand. Dit was niet zo heel veel maar als je ook maar een beetje studieachterstand heb mag je niet weg. Ik heb dus even heel hard gewerkt om dat weg te krijgen en het is me gelukt!

Nu heb ik eindelijk definitieve toestemming van mijn begeleider gekregen om te gaan. Dus alles is nu in gang gezet.
Inentingen gaan halen, paspoort regelen, visum regelen, de reis en verblijf word door school geregeld, uitwonende beurs aanvragen, ov stop zetten en nog veel meer dingen.
En zo ook de vertrekdatum. Die is nu gezet op 8 februari 2010. Net voor carnaval! Dit is wel erg jammer maar een reisje naar Ghana is ook heel leuk natuurlijk haha.

Nou ja reisJE. Ik ga voor 18 weken stage lopen en daar wil ik graag twee weken vakantie aan plakken. Dus ik ben zo rond de vijf maanden weg en dat is niet niks!
Wat ik daar allemaal moet gaan doen weet ik nog niet zeker maar waarschijnlijk projecten die ze daar opzetten.
Dit moet ik in en rond het plaatsje Ada gaan doen waar ik ook samen met ongeveer acht andere studenten in een huisje zal verblijven.

Het zal waarschijnlijk een heel avontuur worden want je woont en leeft er zo anders dan in NL. Ik heb er wel heel veel zin in. En het begint al spannend te worden omdat ik nu definitief toestemming heb gekregen en alles moet gaan regelen. En het komt allemaal steeds dichterbij.

Nou ja, ik denk dat ik zo ongeveer alles wel heb verteld over mijn plannen.
En als het bijna zo ver is of als ik meer informatie heb zal ik wel weer een berichtje plaatsen.Ik hoop dat ik jullie zo voldoende op de hoogte kan houden.

Wees vooral niet te verlegen om een berichtje achter te laten want dit vind ik natuurlijk hartstikke leuk!

Groetjes,
Linda

  • 11 December 2009 - 01:17

    Mama:

    Nou Linda knap van jou hoor dat je zo'n nieuwe uitdaging aangaat. Het is voor jou heel erg spannend natuurlijk maar voor ons natuurlijk ook. zo ver weg , en zo lang ik hoop dat de voorbereidingen vlotjes verlopen. Op naar de volgende stap de inentingen.aaauw aauw

  • 11 December 2009 - 14:10

    Je Liefste Zusje:

    Ach lindaa
    wat zal ik jou toch gaan missen!! :'(

    Wel een leuk verhaaltje heb je ervan gemaakt hoor!! ghihi

    xx

  • 11 December 2009 - 17:06

    Marieke:

    Yoo Lin

    Ik vind het hartstikke leuk voor je en ook hartstikke knap dat je de stap gaat wagen!!
    Jeetje ik zal je zeker gaan missen carnaval, paaspop, jaarmarkt. Maar je komt vast met heel veel ervaringen op zak en verhalen terug!!

    Alvast veel plezier en succes met alle voorbereidingen!!

    xxx Marieke

  • 11 December 2009 - 17:09

    Wim En Resy Gils:

    Hoi Linda,

    vanuit het warme Mexico hebben we je eerste verhaal al gelezen. Superknap dat je dit gaat doen. Kijk maar uit dat je daar geen knappe Ghanezen tegen het lijf gaat lopen, want anders zouden die vier maanden wel eens wat langer kunnen worden.
    In ieder geval alvast heel veel plezier met de voorbereidingen en we zien elkaar nog wel voordat je vertrekt.
    Groetjes,
    Oom Wim, Tante Resy, Noortje en Paulo

  • 12 December 2009 - 10:16

    Je Liefste Nichtje!!:

    Helemaal super dat je dit gaat doen. Hoop dat je daar een super mega fantastische mooie tijd tegemoet gaat!!!! Dikke XX Patty

  • 12 December 2009 - 16:38

    De Baaikes:

    Waw, Helemaal geweldig Linda, zo'n uitdaging, nog heel veel succes met de voorbereidingen.
    groetjes

  • 22 December 2009 - 11:35

    Jos En Angelique:

    Wat geweldig,wij wensen je veel succes en een mooie en leerzame tijd.

    Groetjes uit
    Tull en'tWaal

  • 05 Januari 2010 - 13:23

    Linda Van Groesen:

    Wat een leuke reacties allemaal :)
    Bedankt daarvoor!

  • 07 Januari 2010 - 18:39

    Oma:

    Linda, heel knap van jouw dat je zo ver weg durft te gaan.
    Heel veel succes met de voorbereidingen.
    We zien je nog wel voordat je vertrekt, we gaan in ieder geval nog naar het sauwelen kijken, ook daarvoor veel suc6!!!!!
    Groetjes vanuit de Achterstraat, Opa en Oma.

  • 07 Januari 2010 - 18:42

    Mieke:

    Hoi Linda,

    Ik sluit me bij Oma aan.
    Heel veel suc6 en tot ziens!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes van Ton en Mieke.

  • 19 Januari 2010 - 12:14

    Caro:

    heeej linnepin..

    ik zal je wel gaan missen in de klas hoor.. we zijn nog maar met zen viertjes dan:(! maar natuurlijk heelveel succes en w8 vol spanning af op je super vette verhalen over daar haha liefs caro

  • 27 Januari 2010 - 10:12

    Petry:

    Nou, ik dacht: kga ook maar is hoe je site eruit ziet en wat je er nou al opgeschreven hebt. Nou staat er voor mij niks nieuws hierboven, maar leuk geschreven hoor:P.
    En net als caro zegt: we zijn met nogal weinig over, dus gaan je zeker wel missen;).
    Hou ons dus maar goed op de hoogte, en als je terug komt gaan we lekker naar Spanje, haha:P

    kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Lina naar Ghana en Thailand!

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 64528

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2017 - 31 Maart 2018

Australië!!

03 September 2016 - 17 Januari 2017

Kaapstad

03 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Rondreis Thailand

10 April 2011 - 17 April 2011

Studiereis Berlijn

07 Februari 2010 - 26 Juni 2010

Stage in Ghana voor 18 weken

Landen bezocht: