Bijna weg! - Reisverslag uit Den Hout, Nederland van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Den Hout, Nederland van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 Februari 2010 | Nederland, Den Hout

Hallo allemaal!

Nu komt het pas echt dichtbij. Nog maar een paar daagjes en dan vertrek ik al.

De voorbereidingen zijn nog volop in gang. Vandaag nog even veel inkopen gedaan hier in NL zodat ik in Ghana zeker niets te kort kom :P
Ook hebben we gisteren met iedereen die naar Ghana gaat wat gedronken en informatie uitgewisseld, maar volgens mij gaat het zeker wel goed komen daar!

Ik denk dat ik deze week niet heel veel meer ga schrijven dus je hoort wel weer van me als ik in Ghana zit denk ik.

Groetjes!

  • 02 Februari 2010 - 20:29

    Tante Els:

    Hoi Linda, dat gaat vast goed komen, we komen zaterdag nog wel effe un bakske doen.
    Groetjes de Vegilskes van nr. 6

  • 03 Februari 2010 - 19:38

    Jos En Angeliqu:

    Nou Linda,veel succes,we horen wel van je.
    Goede reis,het ga je goed.

  • 04 Februari 2010 - 19:37

    Hoi Linda:

    Geniet nog maar even van dit koude kikkerland want daar zal het zeker lekker warm zijn en heel anders.
    groetjes en tot zaterdag.Oom Mari en Tante Bep.

  • 05 Februari 2010 - 18:57

    RuudB:

    Een hele goede reis en geniet ervan!

  • 06 Februari 2010 - 10:03

    Jolanda:

    Hey Linda

    Nu komt het echt dichtbij.
    Een hele goede reis en heel veel succes en plezier.

    Groetjes Jolanda

  • 06 Februari 2010 - 17:35

    Kim:

    hoi Linda heel veel plezier in Ghana en geniet er maar van
    tot straks
    groetjes kim :)

    p.s. goede reis :)

  • 07 Februari 2010 - 15:34

    Fam. Braat:

    Een goede reis en geniet ervan. Fam. Braat

  • 07 Februari 2010 - 15:34

    Fam. Braat:

    Een goede reis en geniet ervan. Fam. Braat

  • 08 Februari 2010 - 15:02

    Linda En Emma:

    Hoi Linda.

    Hoe gaat het ermee?????
    Ik ben dansmarieke geworden. Emma is blauwtje. En het is hier IJSKOUD. Brrrrrrrrrrrrrr.
    De wagen is erg mooi.

    Emma kent nog een mop.
    Twee nederlanders zijn in de woestijn. In hun auto. Ze hebben veel eten mee. Dan besluiten ze om een rondje te lopen. De slimste neemt wat eten mee. De domste neemt de autodeur mee. De slimste vraagt waarom neem je de autodeur mee? Nou als het warm wordt kan je het raampje opendraaien. hahahaha

    Heb je ook een deur mee???

    Groetjes Linda en Emma.
    En de rest van de familie.

    PS: Hoi Emma's actie.

  • 08 Februari 2010 - 15:04

    Sjaantje:

    Hoi veel plezier en succes.

    DOEI.

    PS: van emma en linda

  • 09 Februari 2010 - 13:59

    Mama:

    Hoi linda.
    Ik was heel blij met je telefoontje dat de reis goed was verlopen.
    Ik hoop dat je de eerste nacht goed hebt geslapen in je nieuwe bedje!!
    Ben wel benieuwd of je het eten daar lekker vind?
    Het is nog wel even wennen denk ik aan de warmte en de gebruiken daar maar je gaat er zeker een leerzame tijd tegemoet, en natuurlijk veel plezier maken.
    xxxx van de hele fam.

  • 09 Februari 2010 - 17:19

    Schansjes:

    hoi linda,
    hopelijk heb je een goede reis gehad en ben je jezelf al een beetje aan t zettelen hier is het ontzettend koud dat zal bij jouw wel anders zijn heel veel plezier en we zullen je volgen

    groetjes ad annelies tessa en merijn

  • 09 Februari 2010 - 17:55

    Mariekske!:

    Hey Sauwelmaatje!

    Heel veel plezier daar in het zonnige Ghana! En ik hoop dat je een goede reis heb gehad..
    Ik ga je in de gaten houden!

    Groetjes Dikke Kus! Mariekskee.. :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Lina naar Ghana en Thailand!

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 64511

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2017 - 31 Maart 2018

Australië!!

03 September 2016 - 17 Januari 2017

Kaapstad

03 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Rondreis Thailand

10 April 2011 - 17 April 2011

Studiereis Berlijn

07 Februari 2010 - 26 Juni 2010

Stage in Ghana voor 18 weken

Landen bezocht: