Eerste berichtje van mezelf! - Reisverslag uit Ada, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Eerste berichtje van mezelf! - Reisverslag uit Ada, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje van mezelf!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 Februari 2010 | Ghana, Ada

Hallo allemaal!!

Nu doet het internet het gelukkig wel:P
Nou zoals jullie al wel hebben kunnen lezen gaat het goed met me :D
Het is allemaal super leuk hier en een hele ervaring want het is egt net of je in een film zit zo apart is het allemaal

De mensen zijn meestal wel allemaal heel aardig en sommige kunnen zelfs nederlands:P Das wel raar om te horen maar wel heel leuk

Het verblijf hier is ook wel goed en is allemaal meegevallen

Ik moet nu weg uit het internet cafe volgens mij want ze kijken zo :P
Dus ik ga nu de foto's er op zetten en dan horen jullie wel weer van me!

Allemaal een hele fijne carnaval!! drink er een paar op me..niet zat!! haha en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :P haha

xxx Groetjes!!

ps. mijn reisvrienden hebben ook leuke verslagen dus daar kun je ook nog op kijken

• 11 Februari 2010 - 23:06

Mama:

Wat een leuke foto's krijgen we een idee hoe het er daar uit ziet.
    Het was leuk je te zien op skype je bent al wel bruin , maar wat wil je met die temperaturen, dus wel goed smeren he!!!!
    Heel leuk om te horen dat je het er zo naar je zin hebt.
    Lekker feesten dit weekend dat doen wij ook!!!
    xxxx

• 12 Februari 2010 - 08:24

Aleida:

Hoi Linda,

leuk te horen dat het zo goed bevalt. Wel beetje raar om te horen dat je goed moet smeren tegen het verbranden, zoveel zon. Wij zitten hier weer gewoon te bibberen bij -5 en sneeuw....
    Het is erg leuk om foto´s te zien. Ik zag dat jullie zelfs een echte wc hebben... Dat is wel luxe toch? Nou we blijven je volgen en tot het volgende berichtje.
    groetjes
    Aleida

• 12 Februari 2010 - 11:47

Anika:

Hee Linda!

leuk om te lezen dat je het leuk hebt :). kan ik bijna niet anders daar! geniet ervan, en tot september in het nieuwe schooljaar ;)

xx

• 12 Februari 2010 - 11:59

Je Liefste Zusje:

Haha
    het skypen was wel ff leuk gisteren he!!
    (Y)

• 12 Februari 2010 - 15:36

De Steentjes:

Wij verlangen ook naar een beetje warmte, het is hier zooo KKoud.
    Fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat.
    Wij nemen er met carnaval wel een of meer op jou. de Groetjes van ons allemaal

• 12 Februari 2010 - 18:14

Oom Mari Tante Bep:

Wij hebben je berichtje gelezen en foto's bekeken.Wat fijn dat het zo goed gaat. Wij blijven je volgen. En geniet ervan. wij drinken er weleen op jou.Tot het volgende nieuws.

• 12 Februari 2010 - 20:53

Henri En Esther:

Hey Linda, goed om te lezen dat je het daar na je zin hebt!
    Heel veel plezier en succes daar!
    Gr. Henri & Esther!

• 13 Februari 2010 - 08:29

Oom Wim En Tante Res:

Hoi Linda,

wat leuk dat je daar nu al zit. Wat gaat de tijd toch snel. Zo te zien heb je het al helemaal naar je zin daar. En wat jullie Ma vertelde over de beesten die daar allemaal zitten, op den duur went dat wel hoor. En je hebt zelfs een echte wc daar.
    Geniet ervan, en we wensen je heel veel plezier daar.
    Wij gaan hier verder met carnavallen in het koude Nederland.
    Groetjes,
    Oom Wim en Tante Resy

• 13 Februari 2010 - 09:10

Jos En Angelique:

Hoi Linda

Wat een indrukken allemaal,wel fijn dat we je zo kunnen volgen en ook een beetje meemaken wat je allemaal beleeft.Geniet en doe veel ervaringen op.
    Groetjes uit,
    Tull en 'tWaal

• 13 Februari 2010 - 11:05

Opa En Oma:

Hoi LInda,

Leuk dat het zo goed met je gaat, mooie foto's.
    Het is een hele beleving, zo ver van huis en zo lekker warm.
    Zorg maar dat je niet verbrand, stuuur maar een beetje zon naar ons, want het is hier zo somber en koud.
    Geniet er maar van, groetjes Opa en Oma.