Hallo carnavalsvierders - Reisverslag uit Ada, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Hallo carnavalsvierders - Reisverslag uit Ada, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Hallo carnavalsvierders

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Februari 2010 | Ghana, Ada

Hallo carnavalsvierders!

Hoe is het daar in het koude nerderland?? allemaal goed aan het carnavallen? Ik hoop het wel!!

Ik heb alleen nog maar vakantie gevierd hier nog steeds! haha we hebben alleen nog aan het strand bij de zee en bij de voltarivier en aan het zwembad:P
Ik zit nu in Accra in de apple store en heb net pizza op haha
We hebben gister lekker uit gegeten, we hebben wel letterlijk twee uur gewacht en toen kregen we lau eten maar was opzich wel lekker :P
En we hebben een ventilator voor op onze kamer gekocht. Helpt tog wel want je sopt je bed zo uit en dat is gelukkig wat minder geworden.
Verder hebben we vanavond dan een feestje op maranatha dus ben wel heel benieuwd hoe ze hier feesten.

Ik weet wel dat jullie al vol op aan het feesten zijn want er is nu niemand online ofsoow haha
Dus daarom brei ik er maar een eind aan, en omdat mn tijd op is.
Dus nogmaals allemaal een hele fijne carnaval en ik zie foto's en verhalen wel verschijnen.
Je kunt trouwens het beste naar mijn g-mail mailen, en dat is:
lindavangroesen@gmail.com :P
Oohwjah en voor degene die een kaartje willen sturen, mijn adres is:
Dangme East District Hospital
PO Box 18
Ada
Ghana
en onder mijn naam natuurlijk

Ik moet nu egt stoppen mijn tijd is op! haha

Groetjes!!

  • 13 Februari 2010 - 14:48

    Mama:

    Ja hoor het carnavalsgedruis is weer losgebarsten hier.
    Ben nu erwtensoep aan het maken en het ruikt al goed, dus dat gaat goed komen.
    Heb je ook al gesnorkeld daar en is daar wat te zien?
    Nog lekker feesten vanavond!!!!
    Tot Horens.

  • 13 Februari 2010 - 16:09

    Tante Els:

    Heej Linda,

    Alaaf alles is hier prima op naar de boerenbruiloft.

    Groetjes.

  • 14 Februari 2010 - 09:58

    Patty En Martijn:

    Hee Linda
    Gister was de boerenbruiloft en dat was weer helemaal gezellig. De pastoor had er een leuke mis van gemaakt. Een hoop uit het boekje geschrapt en nog wat grapjes tussendoor dus dat was erg lachen en dat in de kerk :)). Daarna naar v Vugt en Marieke (Mooie Leentje) stond al op klappen (hoogzwanger)dus ze werd goed in de gaten gehouden door zuster Marion. Na wat geruzie tussen beide ouders mochten ze dan uiteindelijk toch trouwen..gelukkig!!! De avond wed naast de rose panters ook nog opgeluisterd door de kapel "de flanellen". Kortom.. het was een gezellige boel. Hoop dat jullie feestje daar net zo gezellig is en hoop snel weer iets van je te kunnen lezen:).
    Geniet ervan en dikke knuffel
    XX

  • 14 Februari 2010 - 13:31

    Carolien:

    hee linda, carnaval is losgebarsten haha.. ik ga je wel een keer een kaartje sturen krijg ik dan ook een kaartje terug hihi.. ik vind je foto's nu al mooi.. maak je ook nog foto's van die gekke dieren allemaal ben wel benieuwd... nou succes met alles en spreek je super snel!! moet skype nog steeds instaleren*bloosbloos*

    w8 af op je volgend verslag =)
    xx

  • 15 Februari 2010 - 11:48

    Tim:

    Hey Linda! Leuk om te lezen jo! :D ik ga jou ook proberen bij te houden in Mexico ^^ voor mij ook nog maar een paar daagjes voor ik vlieg!

    Veel plezier daar he!
    Tim

  • 17 Februari 2010 - 15:14

    Ria Vd Boogaard:

    hoi Linda, fijn dat het zo goed met je gaat. Het ziet er ook goed uit op de foto's, valt nog niet tegen. Geniet ervan, ik ga je reisverslag bijhouden, zo nu na carnaval is er weer alle tijd om te lezen, groetjes uit raamsdonksveer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Lina naar Ghana en Thailand!

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 64556

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2017 - 31 Maart 2018

Australië!!

03 September 2016 - 17 Januari 2017

Kaapstad

03 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Rondreis Thailand

10 April 2011 - 17 April 2011

Studiereis Berlijn

07 Februari 2010 - 26 Juni 2010

Stage in Ghana voor 18 weken

Landen bezocht: