Even ee kort verhaaltje - Reisverslag uit Accra, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Even ee kort verhaaltje - Reisverslag uit Accra, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Even ee kort verhaaltje

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

14 Maart 2010 | Ghana, Accra

Heee

Ik was bij het vorige verslag vergeten te zeggen dat ik mijn haar had laten invlechten. De foto's staan er wel bij. Maar het is er nu weer uit, ik had het tot zaterdag laten zitten.

Verder zijn dit weekend de jongens allemaal weer naar Ada gekomen dus hebben we met zijn alle wat gedronken bij rubstone vrijdagavond. Dat was wel gezellig en zaterdag was er een feest op Maranatha, dat was smiddags en dat was wel heel leuk. Want er waren best veel mensen, en lekker in de rivier gezwommen. Dus dat was wel heel gezellig.

Mijn tijd zit er bijna op dus ik stop er weer mee maar er komt binnenkort weer een langer verslag!

Doei!

• 14 Maart 2010 - 22:03

Mama:

Inderdaad een kort verhaaltje.
    Maar jullie waren wel blij dat jullie eindelijk weer een feestje hadden natuurlijk:-d
    Geniet er maar van, en de rest van je verhaal zien wij weer graag tegemoet.
    Paula is vandaag met AH naar aalsmeer voor jullie prestatie van de beste ah van nederland ben benieuwd hoe ze het heeft gevonden maar dat hoor je nog wel.
    Wijzijn vandaag bij opa van groesen geweest en hij heeft vrijdag je kaartje gekregen was hij heel blij mee was ook een leuke kaart.
    Heb jij ook al veel post gekregen?
    Wij hebben ook nog gewandeld met Lia en Dre en daarna nog naar de verjaardag van Bas en Marieke geweest.Nu ben jij ook weer op de hoogte.
    Groetjes en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 15 Maart 2010 - 22:05

Gerard Van Oerle:

Hoi Linda,
    was vanavond bij jullie thuis en kreeg deze url door ben meteen gaan kijken en zie dat je het goed maaktdaar in Ghana.
    kom nog een keer meer kijken en wens je veel plezier met alle avonturen daar. Groeten vanaf een nat Ter Aalst.

• 17 Maart 2010 - 19:08

Joris:

heeeey,

het gaat hier goed en het wordt hier langzamerhand ook al weer wat warmer. en op school gaat het ook wel goed, haal de laatste tijd geen onvoldoendes meer! :)
    leuk te horen dat het daar in ghana ook goed gaat!!
    Ja, wat heb ik nog allemaal te vertellen?
    Veel, maar dat komt nog wel een keertje als ik je weer spreek op msn ofzo!

Groetjes,
    Joris

• 17 Maart 2010 - 21:52

Andrea:

hallo Linda,

leuk om te lezen dat het goed gaat met jou. een leuk initiatief op het eiland...Ik begrijp uit je verslagen dat je vooral samenwerkt met Bo. heel veel succes en plezier, groeten, Andrea

• 23 Maart 2010 - 21:38

Nelly Rombouts:

Hoi Linda ,

Ik heb net je foto's bekeken en je verslag gelezen en zo te zien heb je het wel naar je zin daar in Ghana.
    Nog een fijne tijd , geniet er maar van !!

Groetjes Ad en Nelly Rombouts