Nog even een kort verslagje - Reisverslag uit Accra, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu Nog even een kort verslagje - Reisverslag uit Accra, Ghana van Linda Groesen - WaarBenJij.nu

Nog even een kort verslagje

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 Maart 2010 | Ghana, Accra

Hallo allemaal!

Ik schrijf nog even een kort verslagje omdat ik straks voor twee weken ga rondreizen.

Ik ga samen met Fenna, Jennifer en Chris (vrijwilligers van Maranatha) en een vriend en vriendin van hun, twee weken lang rondreizen.

Morgen vertrekken we naar Accra en dan gaan we naar een cacao boerderij. Dan gaan we dinsdag naar Kumasi waar we ook even blijven om de stad te bekijken. Dan gaan we verder naar Mole National Park waar we hopelijk een hoop olifanten en andere dieren gaan zien.
Dan gaan we verder naar het noorden naar Wa en daar gaan we nuilpaarden bekijken en nog wat meer dingen bezoeken maar wat precies weten we nog niet.
En dan gaan we weer richting het zuiden, naar huis. En dan zijn we na twee weken zaterdag hoop ik weer thuis.

Dus waarschijnlijk kan ik dan twee weken niet internetten, dus over twee weken komt er een heel lang verslag van mijn reis.

Dit wou ik nog even vertellen en dat ik een leuk weekend heb gehad. We hebben eigenlijk heel het weekend niks gedaan, veel gefeest natuurlijk weer haha.

Ik ga er nu de foto's van vorige keer opzetten en dan komt er over twee weken een lang verslag van mijn reis!

Groetjes!!

  • 29 Maart 2010 - 12:17

    Je Liefste Zusje!!:

    Aahw nou moet ik je gewoon 2 weken gaan missen dat kan ik niet hoor :(
    en ik heb nou se-week dus dan kan ik het helemaal al niet volhouden zonder jou steun die jij mij altijd gaf bij al mijn harde leren:'( haha!
    maar ik hoop dat je het leuk hebt daaro in die 2 weken, gelukkig vermaken wij ons dit weekend ook wel want het is namelijk pasen en dan is het PAASPOP! haha ik zal wel wat drinken op je;)
    nou DOEEEEIII en dit lees je pas over 2 weekjes als paaspop voorbij is! haha
    xoxo je liefste zusje die eigelijk niet zonder jou kan nu(ookal is het ook wel handig want dan kunnen er natuurlijk ook wel mensen in jou bed slapen, neehoor!!) LOVEYOU!! xx

  • 29 Maart 2010 - 16:37

    Mariekske!:

    Hey allerliefste Nichtje! :D
    Jij maakt echt veel mee daar :D hardstikke leuk allemaal! ik zou graag met je willen ruilen hoor ;) En ik hou je zusje wel in de gaten hoor met paaspop dat ze zich niet zal misdragen haha :D En inderdaad drinken we der een op je!
    Veel plezier deze week weken en we horen wel weer hoe het geweest is!

    Groetjes XxJes! Je Sauwel Maatje :D;)

  • 29 Maart 2010 - 20:23

    Carolien:

    Zoooo Linda, super vet gewoon.... vergeet vooral geen foto's te maken:P!

    heel veel plezier met het rondreizen en mail je snel weer!!

    liefs,

  • 30 Maart 2010 - 12:43

    Jolanda Van Groesen:

    Hey Linda

    Echt heel veel plezier met je rondreis. Geniet van alles wat je tegenkomt de leuke en minder leuke dingen(enge beesten en inbrekers).
    Ik wacht weer met smart op je verhalen en de foto`s.

    groetjes Jolanda

  • 30 Maart 2010 - 19:30

    Oom Wim En Tante Res:

    Hoi Linda,

    we hebben je site weer bijgelezen. Wat beleef jij toch avonturen daar. Geniet ervan!!!!
    Wie weet wat je allemaal nog meer meemaakt tijdens je vakantie. We lezen het weer met veel plezier.
    Heel veel succes nog daar en we blijven je volgen.
    Veel liefs.
    Oom Wim en Tante Resy

  • 31 Maart 2010 - 14:47

    Patty En Martijn:

    Heee Nichtje!!
    Wat een avonturen allemaal..SUPER!!
    Geniet maar ff lekker van de 2 weekjes vakantie maar dat zal vast goed komen.
    Heb net je stukje in het Houts dorpsblad gelezen..nu maar hopen dat je er veel reacties op krijgt!
    Met Ruud en Henri was het volgens mij ook best lekker gegaan op de cross..zijn zondag ook nog ff gaan kijken.
    Ze hadden iig mazzel met het weer want dat was beter dan voorspeld. Voor ons helaas geen paaspop dit jaar dus ik kan je zusje niet in de gaten houden voor je maar Trits neemt die honeurs waar geloof ik hihi..
    Nou meis...
    Geniet geniet en vooral niet vergeten te genieten!!!:)
    Tot snel maar weer..
    Dikke knuf van ons XXX

  • 07 April 2010 - 21:48

    Mama:

    Olifanten gezien in het park dat vertelde je me toen je belde.Lijkt me wel geweldig om dit allemaal mee te maken.
    Hoop wel dat jullie trotro het heeft volgehouden!!!!!
    Jammer dat wij niet thuis waren toen je belde.Weet dus niet wat je deze week nog in de planning hebt.
    Maar nog een paar daagjes en dan ben je weer in ada en misschien heb je wel???????????
    xxxxxxmama

  • 18 April 2010 - 19:26

    Ben En Angela:

    Hallo Linda,

    hier de groetjes van je sauwelvrienden uit Drimmelen! Wat een spannende reis zeg. Mooie foto's en reisverslagen. Succes nog verder! en niet verliefd worden of een "Ghanees", is veel te ver weg...... Groetjes van Ben en Angela :-)

  • 22 April 2010 - 11:56

    Anika:

    Hoi Linda!

    al weer een tijdje geleden dat ik op je profiel heb gekeken en je hebt alweer veel gedaan zie ik ;)! leuk om je verhalen te lezen en de foto' s te bekijken! je hebt het vast goed naar je zin :). geniet er lekker van! voor je weer terug bent hier in Nederland ;)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Lina naar Ghana en Thailand!

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 64568

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2017 - 31 Maart 2018

Australië!!

03 September 2016 - 17 Januari 2017

Kaapstad

03 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Rondreis Thailand

10 April 2011 - 17 April 2011

Studiereis Berlijn

07 Februari 2010 - 26 Juni 2010

Stage in Ghana voor 18 weken

Landen bezocht: